KURS PRZYWÓDZTWO LEADERSHIP

PROFIL UCZESTNIKA

Szkolenie dedykujemy dla kadry zarządzającej średniego i wyższego szczebla,  osób które posiadają już doświadczenie w zarządzaniu. To warsztat dla osób, które chcą mieć aktywny wpływ na rozwój swojego zespołu i organizacji.


Cele Szkolenia

  • Jak kreować i przekazywać inspirujący kierunek rozwoju organizacji?
  • Budowanie organizacji realizującej wizję.
  • Rozwijanie umiejętności tworzenia inspirującego środowiska, aby wspierać zespoły i pracowników.
  • Jak sprawić, aby duża i złożona organizacja rozwijała się i budowała przewagę konkurencyjną?
  • Rozwój osobowości i kompetencji przywódczych.
  • Rozwój charyzmy osobistej.

)">

Cele merytoryczne kursu

I MODUŁ OSOBOWOŚĆ I ROLA PRZYWÓDCY

  • Kim jest Lider / Przywódca?
  • Lider z perspektywy misji i wizji.
  • Rola Lidera, a rola Menedżera.
  • Lider – jako wzór postępowania dla innych.
  • Zaangażowanie lidera w kreowanie kierunku rozwoju firmy.
  • Charyzma lidera, budowanie swojej pozycji w firmie.
  • Orientacja lidera na osiąganie ambitnych celów w efektywny sposób.
  • Diagnoza indywidualnych cech przywódczych.

II MODUŁ GŁÓWNE OBSZARY ZAANGAŻOWANIA I PRACY PRZYWÓDCY

  • Ustalanie kierunku rozwoju organizacji.
  • Wypracowanie wizji przyszłości organizacji.
  • Budowanie strategii rozwoju firmy.
  • Definiowanie inspirujących i motywujących celów.
  • Budowanie i motywowanie zespołu zarządzającego organizacją.
  • Podejmowanie i komunikowanie decyzji.
  • Zarządzanie zorientowane na realizację wizji i strategii firmy.

III MODUŁ TWORZENIE I ROZWIJANIE ZESPOŁU

  • Tworzenie kultury organizacyjnej opartej na dzieleniu się wiedzą oraz uczeniu się na doświadczeniu.
  • Budowanie organizacji, w której ludzie chcą pracować, rozwijać się i realizować zawodowo.
  • Role w zespole – efektywne wykorzystanie poszczególnych osób.
  • Umiejętność wykorzystania potencjału zespołu.
  • Radzenie sobie z dysfunkcjami pracy zespołowej.
  • Przewodzenie innowacyjnej organizacji zorientowanej na rozwój.

IV MODUŁ UMIEJĘTNOŚCI WSPIERAJĄCE EFEKTYWNOŚĆ PRZYWÓDCY

  • Umiejętność wpływania na innych oraz na zespół, zarażanie entuzjazmem.
  • Pozyskiwanie zwolenników dla swoich pomysłów i wizji.
  • Inspirowanie i generowanie zmian w postawach współpracowników.
  • Komunikacja lidera zorientowana na budowanie zaangażowania.
  • Inteligencja emocjonalna w przewodzeniu zespołem.
  • Prawa efektywnego przywódcy.
  • Przywódca – Mentorem.
  • Przywódca – Coachem.
  • Kultura coachingowa w organizacji.
  • Kompetencje Menedżera.

Zapisz się na szkolenie